Friday, June 4, 2010

hepi besday to me

Hepi besday to me...hari ni genap umur ku 37 tahun...huhuhu dah tua rupanya..lagi 3 tahun akan berubah lagi fakta kat depan tu...

sepanjang hidup aku 37 tahun ni byk yang telah ku lalui...byk yg aku fikirkan...aku cuba utk menjadi seorang isteri yang baik kepada org yang paling aku sayangi ..Jim...sepanjang 12 tahun kami berkahwin macam2 telah berlaku..aku harap perkahwinan kami kekal hingga ke akhir hayat...aku bersyukur kerana ada suami yang baik dan memahami..walaupun kadang2 marah, kecik hati tu biasa aku rasa...i love u so much jamilin tiasan..muah...
aku cuba untuk menjadi ibu yang baik kpd anak2 ku, walaupun aku sering marah2 tapi aku cuba untuk tidak marah..aku bukan suka marah2 ni...tapi kadang2 aku tak boleh kontrol kemarahan itu..walau bagaimana pun aku sayang kesemua anak2 ibu.. HAPPY BIRTHDAY...TO ME..

No comments:

Post a Comment